czwartek, 2 października 2014

Szkolny Lookbook ♥

Hejka
  Na początek chciałam przeprosić , że tyle czasu nie było postów. :( Na wyjaśnienie chciałam napisać , że po prostu nie miałam czasu :/  Choroba , Dyskoteka szkolna , dużo prac domowych ...
Baaaaaardzo was za tą przerwę przepraszam !
Dzisiaj wracam z  szkolnym LookBookiem. Był już post o tej samej zasadzie , ale dzisiaj go powtórzę. Zapraszam do czytania i oglądania !!


Ten outfit jest świetnie dopasowany i idealnie nadaje się do szkoły !
 


Ta stylizacja również dobrze się prezentuje.




Ta Stylówka też mi się podoba. Zawsze chciałam mieć takie  jeansy !


Ten Outfit też mi się spodobał.  Według mnie jest  dopasowany i chętnie bym też tak się ubrała !




To już koniec.
Nie rozpisywałam się zbytnio
, ponieważ nie mam czasu :(
Zapraszam do komentowania i obserwowania :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz