niedziela, 19 października 2014

Jesienny Outfit ♥

Witajcie ! :)
Wiem , że dawno mnie nie było , ponieważ ... Zabrakło mi motywacji :( Jednak nie poddałam się i dzisiaj wracam z Outfitem , tym razem już na szczęście moim ♥
Dzisiaj spotkałam się z moją koleżanką Olą  Z. z  bloga Rose Of Fashion , na którego serdecznie zapraszam :)  (  http://www.roseoffashionblog.blogspot.com/  )  Więc na spotkaniu zrobiła mi kilka zdjęć. Ja także ją sfotografowałam , co możecie zobaczyć w  poście na jej blogu.
                                                 
Moja stylizacja jest bardzo prosta. Do zielonych rurek dobrałam miętowe trampki i szarą bluzę ze Spongebobem. Skoro jest już zimniej założyłam szarą czapkę i ciemno zieloną kurtkę. Jako dodatek dobrałam czarną torebkę z kokardką. :)
                                             ♥ Zapraszam do oglądania ♥











Oczywiście nie mogło obyć się bez selfie :D




Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :) 
Jeden mały komentarz to ogromna motywacja ♥

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia ;***
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka :3
    Bardzo proszę! Poklikasz w linki przy ostatnim poście? KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubie kolorowych spodni, ale zdjęcia super ;)

    dopiero zaczynam z blogowaniem, więc każdy komentarz i obserwacja to dla mnie motywacja :*
    http://jaasiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia ;)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń