piątek, 3 października 2014

Niewielkie zmiany

   Witajcie !
Pewnie zauważyliście kilka zmian u mnie :) Przede wszystkim zmieniłam nazwę i adres z "Malinowaa" i "malinowaa-muffinka..." na "FashionPhotographyBeauty" .

       Dlaczego ?!
 Tamta nazwa wydawała mi się trochę głupia i dziecinna... Nie nawiązywała też do tematu całego bloga. Dlatego zmieniłam ją na coś poważniejszego i bardziej pasującego. Nazwa " Fashion | Photography | Beauty " według mnie idealnie pasuje ! Wyraża mnie i moje zainteresowania.
Z nazwą Malinowaa Moni czułam się niekomfortowo :( Tak jakoś ... trochę jak dziecko ! Niecałe dwa dni temu oglądałam mojego bloga i innych o tym samym temacie, i zauważyłam , że powinnam być poważniejsza , żeby dobrze prowadzić stronkę o modzie... Nie wiem co mi się stało , że nadałam blogowi nazwę  "malinowaa-muffinka". Mam nadzieję , że przystosujecie się do tej nazwy.
 
    Dlaczego zmieniłam tło ?!
 Zmieniłam je z kolorowego na róże (co można łatwo zauważyć) . Bardzo spodobał mi się ten motyw. Obraz zmieniłam z tych samych powodów. Nie pasował. Tamto tło  było mega dziecinne !
Tęczowe kropeczki ... Brak mi słów !

    Dodałam muzykę.
  Od początku chciałam dodać ten gadżet, ale nie znałam stronki , na której dostosowuje się to...
 Dopiero wczoraj na jakimś blogu zobaczyłam to. Wiem , że komuś nie przypadają do gustu te piosenki, dlatego jeśli komuś to nie pasuje - kliknij pauzę ! Są to moje ulubione piosenki ,  niekoniecznie wasze. Nie nalegam abyście słuchali muzyki podczas czytania. Niektórych może to rozpraszać, doskonale  o tym wiem. Ale komuś może się wygodniej czytać przy piosence albo może mu się podobać taki gadżet.

 
 Chciałam was też poinformować , że na blogu zdjęcia moje i moich stylizacji pojawią się dopiero w przyszłym tygodniu , ponieważ nie mam czasu i warunków do robienia zdjęć.
Potrzebuję też motywacji do prowadzenia tego bloga :/ Jeśli macie jakąś stronkę to bardzo proszę o udostępnianie mojego bloga :3 Byłabym baaardzo wdzięczna !

Oczywiście mam nadzieję , że zrozumiecie moje zmiany i przystosujecie się do nich !


3 komentarze:

  1. Świetna nowa nazwa :)
    zmiany zawsze sa dobre..
    zapraszamy do nas topgala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post :)
    Ja obserwuje liczę na rewanż
    http://karrolo7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post informacyjny. :) Zawsze fajnie jest przeprowadzić zmiany na blogu, przynosi to takie szczęście, zwłaszcza jeśli to są zmiany na lepsze. Uważam, że Twój blog przeszedł prawdziwą "odnowę", świetnie teraz wygląda!
    http://kamillyxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń