wtorek, 28 października 2014

Sweater Weather Tag ♥

Witajcie !
Miałam dla was zrobić stylizację , ale jakoś nie wyszło :( Postanowiłam więc zrobić coś także jesiennego. Tak oto przeszukując inne blogi i stronki wpadłam na pomysł zrobienia " Sweater Weather Tag "., czyli Pogoda na sweter .Dużo osób ma takiego typu posty , więc ja też zdecydowałam się to napisać :)
Mam nadzieję , że wam się spodoba ♥ Zapraszam do czytania !

1.Kawa , herbata czy gorąca czekolada ?

Zdecydowanie herbata. Nie przepadam za kawą , ale nie pijam także za często gorącej czekolady :/
Według mnie właśnie herbata idealnie nadaje się na jesienny wieczór ! Uwielbiam herbatę z cytryną ;3

2.Najlepsze jesienne wspomnienie ?
Nie jestem pewna , ale na pewno będzie to jakaś rzecz z dzieciństwa. Przede wszystkim wskakiwanie w górę kolorowych liści , spacery po lesie i wojna na liście ( którą i tak jeszcze teraz robimy z przyjaciółkami) . :)

3. Najlepszy zapach na jesień ?
Hmm... Prawdopodobnie czekolada. Jakoś czekolada bardzo kojarzy mi się z jesienią :)

4.Jak wygląda jesienna pogoda w miejscu , w którym teraz jesteś ?
W Pasiekach już prawie nie ma liści :( Są same puste gałęzie. W niektórych miejscach są jeszcze liście, ale ten nastrój powoli zanika ...

5. Obcisłe , dopasowane rurki czy legginsy ?
Jesienią chodzę w tym i w tym , ale bardziej lubię legginsy :) . Są elastyczniejsze! Także znacznie lepiej czuję się w legginsach , ale rurki także lubię.

6. Ulubiony jesienny program TV ?
Jesienią uwielbiam różne seriale. Oglądam je na poprawę humoru , gdy jest zła pogoda. Ostatnio oglądam " Szkołę " , " M jak Miłość " i " Malanowski i partnerzy" . Mam taki sposób na nudę. Będzie to chyba " Szkoła " , którą oglądam prawie codziennie. ;)

7.Piłka nożna czy wskakiwanie w stos liści ?
Raczej po równo ... Ale nie jestem pewna. Ciągnie mnie do skoków w liście , ale ( jak już wcześniej wspominałam ) w mojej miejscowości nie ma już za dużo liści ... Więc po równo :)

8. Twój ulubiony sweter to...
Nie mam ulubionego. W ogóle mam mało swetrów :(  Muszę kupić jakieś na zimę.


To już koniec. Było trochę mało tych pytań , ale na inne byłam  niezdecydowana :( Mam nadzieję , że czegoś więcej się o mnie dowiedzieliście , może nieistotnego , ale zawsze jakiejś ciekawostki ♥

Chciałam was zaprosić na mojego nowo utworzonego Tumblra ☺
http://fashionphotographybeauty.tumblr.com/

Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :) Zapraszam także na Ask'a i Instagrama ♥
Pamiętajcie , że jeden komentarz motywuje ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz