sobota, 27 września 2014

Outfity na co dzień ♥

Hej kochani ♥
 Dzisiaj przedstawię wam dwa outfity na co dzień....Oczywiście w wersji jesiennej :)
Mogą okazać się one przydatne , więc zapraszam.
Z góry przepraszam , że taki krótki post , ale nie mam za bardzo czasu i jeszcze jestem chora :(


Pierwsza stylizacja urzekła mnie , bo wydaje mi się ona baaaardzo ciepła, a ja jestem zwolenniczką miękkich i ciepłych swetrów :3



Kolejny outfit też jest boski <3  Jest w nim mój ukochany miętowy i Vansy. Wszystko dobrze się razem prezentuje.



Jeszcze raz  przepraszam i postaram się to nadrobić innym razem :)
    \
      Mam nadzieje , że spodobały wam się stylizacje tak jak mi.
Nie zapomnijcie zostawić  obserwacji i dalej śledzić mojego bloga , bo dopiero zaczynam , więc posty będą stawały się coraz ciekawsze. :3






1 komentarz: