piątek, 26 września 2014

Kilka stylizacji do szkoły

Heeejka :3
  Dzisiaj pokażę wam kilka stylizacji do szkoły :)


Ten zestaw (jak myślę) pasuje do szkoły  idealnie ! Moje ulubione kolory ♥ Urzekła mnie ta bluza ze świetnym nadrukiem.Moim zdaniem do tego outfitu pasowałyby bardziej  niebieskie Vansy.




Kolejny outfit też jest świetny. Bardzo podoba mi się koszula.


Ta stylizacja też pasuje do szkoły. Bardzo podobają mi się spodnie.



 Ten outfit jest spoko. Podoba mi się :)




To już tyle :)

3 komentarze:

  1. Wszystkie stylizacje są świetnie i właśnie idealnie nadają się do szkoły :))

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy wpis, ja również dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem :)
    Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje
    kasia-soltysek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń