czwartek, 25 września 2014

Jesienne Stylizacje

Hejka :3 
Wczoraj niestety też nie było żadnego posta. Ale dzisiaj za to przychodzę do was z 4 jesiennymi stylizacjami , które mi się podobają i jak mam nadzieję , wam też przypadną do gustu :) 


Pierwszy outfit bardzo mi się podoba. Świetny sweter doskonale pasuje do czarnych legginsów. Jest to stylizacja na dosyć cieplejsze dni ;)


Ta stylówka również jest świetna. Jedyne co mi się nie podoba to buty. Reszta natomiast idealnie pasuje!


Ten outfit także jest fajny. Jest typowo szkolny , więc może się komuś przydać ;)


Ostatnia stylizacja też mi się podoba. Fajnie się prezentuje. kolory są świetnie dobrane ;) 





To już koniec :3 Przepraszam , że nie są to moje stylizacje tylko wzięte z internetu , ale dopiero za tydzień mogą pojawić się moje zdjęcia :) 

Oczywiście zapraszam do obserwowania bloga i followania na instagramie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz