wtorek, 23 września 2014

Wracam ♥ , Polecany Blog i zmiany

Witajcie po niezbyt krótkiej przerwie !
   Dzisiaj przygotowałam  wpis  informacyjny
Dawno nie było postów . Niestety nie udało mi się dodawać postów przez szkołę , brak czasu czy lenistwo  :(  Nie mogłam czasami dostać się do komputera , co jest sporą przeszkodą.
Będę się teraz starać dodawać posty regularnie. Mam nadzieję , że będzie was troszkę. :3 
Post jest dzisiaj króciutki , ale nie mam za bardzo czasu , ale jutro będzie już zwyczajnie. 
Zapraszam do obserwowania mojego bloga :) 
Zapraszam oczywiście na blog mojej przesympatycznej koleżanki Oli :3  http://www.roseoffashionblog.blogspot.com/
Jest to blog o modzie , tak jak mój , chociaż ja dopiero zaczynam  :)

A wracając do mojego , to będą pojawiały się Outfity , Lookbooki , zdjęcia czy nowe nabytki do mojej szafy.
Do następnego posta  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz